Reklamačný poriadok
Kupujúci je povinný vykonať po obdržaní zásielky kontrolu tovaru.
V prípade, že kupujúci zistí vadu na tovare, je povinný túto skutočnosť oznámiť predávajúcemu písomne prostredníctvom e-mailu na adrese princip.net@gmail.com, alebo doporučeným písomným podaním prostredníctvom Slovenskej pošty alebo inej prepravnej spoločnosti . Oznámenie treba urobiť okamžite po prevzatí tovaru, inak sa tovar považuje za bezchybný a kompletný, teda platí domnienka, že tovar bol odovzdaný v poriadku.
Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. K dodávanému tovaru sa vzťahuje záručná lehota v trvaní 2 rokov, ak na príslušnom tovar nie je poskytnutá záručná lehota dlhšia.
Každý reklamovaný výrobok nám musíte zaslať späť poštou (alebo iným prepravcom).
PROSÍME, TOVAR NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU - v opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.
Pre každú reklamáciu je bezpodmienečne nutné pripojiť k závadnému tovaru Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a fotokópiu faktúry.
Neoprávnená reklamácia:
-nesprávne a nezodpovedajúce používanie výrobkov
V prípade uzatvorenia spotrebiteľskej zmluvy v zmysle ustanovenia § 52 a nasl. Občianskeho zákonníka, uzavretej pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku, sa zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim riadi predovšetkým v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z. o zasielateľskom a podomovom predaji v znení neskorších zmien a doplnkov.